Thursday, April 4, 2013

Cabaran Saya

Alhamdulillah Allah memelihara dan melindungi saya dengan iman & kesihatan.

Jumaat: 29/3: saya demam
Sabtu: 30/3: saya lenguh badan
Ahad: 31/3: saya batuk

Rabu: 3/4: saya ingat kena gigit nyamuk...sapu la vicks di kawasan yg merah dan gatal
Khamis: 4/4: saya rasa kena pepijat...sebab petang semalam saya melawat tempat/beli barang di pasaraya...lepas tu tidak basuh tangan.
Dah nak lunch hour...gi klinik...Jumpa Dr.

Doc: sakit apa?
Saya: batuk dan tangan serta muka saya merah2
Doc: doc cek suhu, alhamdulillah tak demam. saya bagi ubat batu & bykkan minum air masak.
Saya: doc, minta asid folik sekeping
Doc: ada planning nak tambah anak?
Saya: InsyaAllah ada. Doc, minta multivitamin sket
Doc: nanti awak gemuk
Saya: InsyaAllah ok Dr...bagi saya timbang dulu...Then gi la timbang.
Doc: amik bacaan penimbang.
Saya: Saya rasa macam nak minta cuti, tapi mengenangkan saya ada bengkel...
Doc: Tengok jam, nak MC ke
Saya: ye, tapi ada bengkel, kena gak gi...rugi je amik MC.
Doc: angguk....

otw balik ofis, singgah beli kurma & madu
saya minta diskaun rm4 dari akak tu, dia bagi diskaun rm2...pe2 pun alhamdulillah

itu la citernya...moga saya disembuhkan Allah, insyaAllah.

No comments:

Post a Comment