Sunday, May 19, 2013

Ingatan untuk saya dan anda... Doakan kebaikan dunia akhirat

Bismillah...
buat coretan saya dan bacaan anda...

Alhamdulillah sesuatu atau doa yang positif insyaallah menghasilkan kebaikan dunia akhirat,

adik kedua: alhamdulillah berjaya menyumbangkan ilmu sebagai pendidik. mohon keberkatan dari Allah buat Faizal Redza Ramli sekeluarga dunia akhirat.

adik bongsu: alhamdulillah berjaya menamatkan pengajian dalam kejuruteraan mekanikal. moga menjadi jurutera soleh yang disegani dunia akhirat. mohon keberkatan dari Allah buat Faizal Fikri Ramli sekeluarga dunia akhirat.

adik iparku:  alhamdulillah berjaya menamatkan pengajian dalam bidang teknologi maklumat. moga dapat menyumbangkan ilmu dan tenaga yang diberkati Allah dunia akhirat. mohon keberkatan dari Allah buat Siti Khuzaimah Ahmad sekeluarga dunia akhirat.

pada adik2ku dan ipar2ku...dengan hanya 1 klik, kalian berjaya menjadi insan berguna dunia akhirat. semoga kecerdikan ini dimanfaatkan dengan sebaiknya dunia akhirat.

abg iparku: alhamdulillah menjadi peniaga yang berjaya dan diberkati Allah dunia akhirat buat Azhar Ahmad sekeluarga dunia akhirat. moga dapat menjadi penaung keluarga yang soleh dunia akhirat.

suami & diriku  sekeluarga: mohon kejayaan dan keberkatan dari Allah buat Azizan Ahmad & Nur Farah Liza Ramli sekeluarga dunia akhirat.

Nur Mirza Nabihah Azizan: InsyaAllah menjadi Doktor Pakar Gigi yang solehah dan diberkati Allah dunia akhirat.

Nur Mirza Afiqah Azizan:  InsyaAllah menjadi Profesor terkenal (pendidik) yang solehah dalam bidang kejuruteraan dan diberkati Allah dunia akhirat.

Nur Fatimah Az Zaharah Azizan: InsyaAllah menjadi Doktor Pakar O&G dan Pemidato yang solehah serta mampu membantu menegakkan syiar Islam dan diberkati Allah dunia akhirat. Idola mummy: Prof. Dr. Muhaya Mohamad

No comments:

Post a Comment